Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych pozyskanych od użytkowników korzystających ze strony ozminkowski.pl („Strona”). Korzystanie ze Strony jest tożsame z wyrażeniem przez użytkowników zgody na zasady i warunki opisane w poniższej Polityce Prywatności. Aktualizacje Polityki Prywatności będą publikowane na Stronie.
Administrator danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Oźminkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Marcin Oźminkowski, ul. Nowowiejskiego 25/3, 61-732 Poznań, NIP 7831279528, REGON 630834430, tel./fax: +48 61 853 31 86, +48 61 853 31 89, e-mail: kancelaria@ozminkowski.pl („Kancelaria”).
- Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”).
Formularz Kontaktowy na Stronie
- Podawane przez Państwa w formularzu kontaktowym dane są przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania. Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
- W formularzu kontaktowym prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz tematu i treści wiadomości. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, abyśmy mogli udzielić Państwu odpowiedzi.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Obowiązek informacyjny – art. 13 RODO
- Wszelkie dane osobowe są wykorzystywane przez Administratora w celu świadczenia pomocy prawnej, w tym występowania w imieniu klientów przed sądami i urzędami, udzielania porad prawnych, sporządzania dokumentów prawnych, a także wykonywania umów z klientami, podejmowania działań związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, spełniania wymogów wynikających z przepisów podatkowych i o rachunkowości oraz w archiwizowania.
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest zgodne z prawem, ponieważ spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy [art. 6 ust 1 lit b) RODO], lub
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z wymogami określonymi przez odrębne przepisy [art. 6 ust 1 lit c) RODO],
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innej osoby fizycznej [art. 6 ust 1 lit d) RODO],
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią takich jak dochodzenie roszczeń [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO].
- Odbiorcami danych osobowych są sądy, urzędy, strony, uczestnicy postępowań lub czynności prawnych, pełnomocnicy lub reprezentanci stron, a także inne osoby biorące udział w postępowaniach lub czynnościach prawnych, w tym notariusze, biegli rzeczoznawcy, dostawcy usług internetowych i hostingowych dla Kancelarii, zewnętrze biuro księgowe Kancelarii oraz współpracownicy i pracownicy Kancelarii.
- Dane osobowe przetwarzane są do zakończenia świadczenia usług przez Kancelarię, a następnie do upływu przedawnienia ewentualnych roszczeń wobec Kancelarii. Dane osobowe utrwalone w dokumentacji księgowej będą przechowywane przez okres nie krótszy niż wskazany w obowiązujących przepisach prawa.
- Osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo do żądania od Administratora dostępu do jej danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a nadto do przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kancelaria nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i dane osobowe nie są profilowane.
- Podanie danych osobowych Kancelarii jest dobrowolne ale konieczne w celu wykonania usługi prawnej. Odmowa podania danych osobowych może utrudnić lub uniemożliwić świadczenie usługi prawnej.
- Kancelaria pozyskuje dane osobowe również z publicznie dostępnych rejestrów.
Powierzenie danych osobowych
Powierzenie przetwarzania danych osobowych może nastąpić na podstawie pisemnej umowy zawartej z podmiotami świadczącymi usługi dla Kancelarii, w szczególności takie jak prowadzenie księgowości, hostingu i administracji serwerami.
Dodatkowe informacje o plikach cookies:
Strona korzysta z plików cookies stanowiących dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies służą do zbierania informacji statystycznej o liczbie wizyt, godzinie i czasie wizyty. Pliki cookies nie służą do ustalania tożsamości użytkowników. Użytkownicy mogą nie wyrazić zgody na umieszczanie cookies na ich urządzeniach końcowych. W tym celu należy skorzystać z opcji wyłączenia pobierania i przechowywania cookies w przeglądarce internetowej. Sposób wyłączenia możliwości pobierania i przechowywania plików typu cookies w popularnych przeglądarkach internetowych udostępniany jest przez ich dostawców. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na Stronie.